zakres działalności

Biuro Podróży Happy Ticket zapewnia wszystkie produkty,
które służą do organizacji podróży służbowych.

Znamy potrzeby klientów. Wiemy, że najistotniejszy w naszej pracy jest czas realizacji zlecenia, jego kompleksowość oraz cena.

Każdy podróżujący traktowany jest indywidualnie, dlatego nie prezentujemy schematu obsługi klientów. Zawsze wspólnie dobieramy narzędzia, które zapewnią optymalizację współpracy.

To, co ważne i co już sprawdziliśmy niejednokrotnie: staramy się nie wyznaczać jednego pracownika do obsługi klienta. Nad zleceniem pracuje zespół, co pozwala na dobranie jak najlepszego rozwiązania oraz przedstawienie klientowi najkorzystniejszej propozycji podroży.

Przygotowana przez zespół pełna oferta zawiera warianty połączenia lotniczego (tutaj korzystamy zarówno z rejsowych przewoźników oraz linii typu LOW COST), rezerwację hotelu (ceny sprawdzamy w co najmniej  pięciu niezależnych źródłach), samochodu, jak również informacje wizowe i ubezpieczeniowe.

Stawiamy na nowoczesność i kontakt z klientem.

Dzięki nowoczesnym narzędziom informatycznym, każdy pracownik firmy, którą obsługujemy posiada swój indywidualny profil, w którym zapisane są takie informacje jak: preferowana linia lotnicza, ulubione miejsce w samolocie i posiłek w trakcie podróży, sieć hoteli, numery kart lojalnościowych, zniżkowych oraz inne dane,  które systematycznie uzupełniamy poznając pasażera i jego podróże.

Wiemy jak ważny jest czas, dlatego każdą istotną informacje wprowadzamy do profilu. Nasz pasażer nie musi przypominać o swoich zniżkach czy preferencjach w podróżowaniu. Poza tym klient na bieżąco może monitorować status swojej rezerwacji- nowoczesne narzędzie check my trip oraz View Trip, które jest dostępne na naszej stronie internetowej umożliwia sprawdzenie wszystkich szczegółów podróży.

 PODRÓŻE LOTNICZE

Do biletów lotniczych podchodzimy w innowacyjny sposób. Korzystamy z różnych systemów rezerwacyjnych oraz stron internetowych przewoźników lotniczych. Docieramy do cen i ofert specjalnych, które często nie są dostępne na rynku polskim. Nasz klient otrzyma informację o możliwości przelotu rejsowymi przewoźnikami, jak i liniami Typu LOW COST. Przedstawimy do wyboru kilka rozwiązań, uwzględniających cenę, preferowane godziny jak i długość lotu.  Zastosujemy wszystkie zniżki, jakie nasz klient posiada u danego przewoźnika. Nie ma dla nas ograniczeń w doborze linii lotniczej, jesteśmy w stanie dostarczyć bilety
na prawie wszystkie linie lotnicze na świecie oraz na każdy wystawić fakturę VAT.

Nawet po założeniu rezerwacji jest ona non stop monitorowana przez specjalne narzędzie, które sprawdza dostępność niższej ceny. Klient ma pewność że zapłacił najniższą możliwą cenę za swój lot

Obecnie wprowadzamy nowoczesne narzędzie do samodzielnego planowania podróży służbowych

TripGate to najnowsza aplikacja, stworzona specjalnie na potrzeby rynku obsługi podróży biznesowych. Jako zintegrowany, sprawny i łatwy w użyciu system, TripGate stanowi niezastąpione narzędzie pracy dla klientów korporacyjnych.

Aplikacja umożliwia zaplanowanie całego wyjazdu służbowego, poczynając od rezerwacji i zakupu biletów lotniczych, kolejowych aż po znalezienie i zarezerwowanie odpowiedniego zakwaterowania, transferu z lotniska do hotelu  – wszystko za pomocą przejrzystego i funkcjonalnego interfejsu, dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej.

REZERWACJA SAMOCHODÓW

Współpracujemy z najlepszymi wypożyczalniami samochodów na świecie. Z niektórymi wypożyczalniami posiadamy indywidualne umowy i wystawiamy Vouchery, które umożliwiają wynajęcie samochodu na miejscu bez ponoszenia kosztów. Dopiero po powrocie z podróży wystawiany jest rachunek w PLN.

Monitorujemy częstotliwość wynajmów i wyrabiamy karty rabatowe dla naszych klientów w poszczególnych towarzystwach. Zastosujemy wszelkie rabaty, zniżki, jakimi dysponuje klient. Doradzimy, na jakie kwestie należy zwrócić uwagę wynajmując samochód w danym kraju oraz jakie ubezpieczenia należy posiadać. Nasz klient uzyska wyczerpującą informację o wszystkich możliwościach wynajmu.

REZERWACJA HOTELI

Posiadamy kilka  niezależnych systemów rezerwacji miejsc hotelowych z wieloma hotelami posiadamy indywidualne umowy współpracy. Przy wyszukiwaniu hotelu nie ograniczamy się jednak do powyższych systemów – staramy się przeglądać strony internetowe i docierać do najlepszych cen. Sprawdzamy opinie o hotelu, aby nasz klient był zawsze dobrze poinformowany o miejscu, w którym spędzi nocleg. Na życzenie klienta zarezerwujemy salę konferencyjną czy stolik w restauracji hotelowej. Jeżeli klient często korzysta
z jednego ulubionego hotelu, negocjujemy dla niego stawki kolejnych noclegów. W przypadku braku miejsc sprawdzimy najbliższe wolne hotele w okolicy. Prześlemy wyczerpująca informację kładąc nacisk na cenę jak i wygodę klienta. Na wybrane hotele wystawiamy Vouchery – klient na miejscu nie ponosi żadnych kosztów. Rachunek w PLN zostanie przesłany bezpośrednio do firmy. Istnieje też możliwość gwarancji kartą kredytową. Przy takiej formie rezerwacji pasażer na miejscu zdecyduje, w jaki sposób będzie mu najwygodniej uregulować rachunek.

POŚREDNICTWO WIZOWE

Współpracujemy ze wszystkimi konsulatami w Polsce. Bezpłatnie doradzimy o potrzebnych dokumentach oraz formalnościach wizowych. Dzięki wieloletniej współpracy z konsulatami posiadamy możliwość skrócenia czasu uzyskania wizy, co jest szczególnie korzystne dla klientów spoza Warszawy. Kompleksowość naszej usługi polega na przygotowaniu wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania wizy, złożeniu wniosku  w odpowiednim konsulacie, monitorowaniu każdego etapu procedury, aż do dostarczenia wizy do klienta.

UBEZPIECZENIA

Dołożyliśmy starań, aby nasz klient miał możliwość wyboru ubezpieczenia najbardziej odpowiedniego do specyfiki jego podróży. Współpracujemy z towarzystwami ubezpieczeniowymi Signal-Iduna, Allianz, TU Europa oraz ERV, AIG. Każde z tych towarzystw oferuje produkt przygotowany w indywidualny sposób. Doradzimy, które z nich jest optymalne w danej podróży. Proponujemy Państwu roczne ubezpieczenia dla osób wielokrotnie wyjeżdżających za granicę, tzw. Business Travel Insurance. Ubezpieczamy również cudzoziemców podróżujących służbowo do krajów innych niż ojczysty.

BILETY KOLEJOWE, AUTOKAROWE I PROMOWE

Każda podróż jest inna. Do każdej podróży potrzebne są indywidualne rozwiązania i produkty. Dlatego uzupełnieniem naszej oferty jest możliwość zakupu biletów kolejowych na połączenia krajowe oraz międzynarodowe, a także biletów autokarowych i promowych. Większość biletów ma formę elektroniczną, stąd transakcje i dostarczenie biletów odbywa się natychmiastowo.

 RAPORTY

 Zawsze przychodzi czas podsumowań. We własnym zakresie monitorujemy regularnie podróże naszych klientów. Jest to konieczne, aby móc zaproponować rozwiązania, które pomogą ograniczyć koszty podróży. Daje to także możliwość wybrania optymalnych programów lojalnościowych oferowanych przez przewoźników lotniczych. Na podstawie naszych analiz wynegocjujemy specjalne stawki dla klientów. Przygotowywane raporty są bezpłatnie dostępne. Dzięki nim klient może śledzić wydatki poniesione
na podróże. Raport bieżący albo archiwalny wyślemy na każde żądanie. Istnieje możliwość przesyłania regularnych sprawozdań według wspólnie opracowanego schematu i zakresu. Raporty przesyłamy w 2 formatach PDF oraz XLS. Ilość raportów dostępnych w naszej ofercie z pewnością sprosta oczekiwaniom klienta.

Dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu będziemy mogli stworzyć indywidualny raport odpowiednio dopasowany do wymagań naszego klienta. Raporty umożliwiają sukcesywne obniżanie kosztów związanych z podróżami służbowymi.

Udostępniamy Indywidualny Login dzięki któremu nasz klient może samodzielnie sprawdzić ilość faktur wystawionych, wydrukować brakujące dokumenty a także samodzielnie wykreować odpowiedni raport za dowolny okres czasu

PŁATNOŚCI

Oferujemy bogaty wybór form płatności: gotówka, przelew, karta kredytowa. Pomagamy w doborze najlepszej formy rozliczeń. Zawsze istnieje możliwość wyboru kilku wersji.

KONTAKT

Kontakt z nami jest możliwy poprzez: telefon stacjonarny, telefon komórkowy, email oraz komunikatory skype. Oferujemy całodobową pomoc w sytuacjach awaryjnych.
To klient wybiera najwygodniejszy  dla siebie sposób kontaktu.


PODSUMOWANIE

  • Posiadamy długoletnie doświadczenie. Stworzyliśmy zespół ekspertów;
  • Korzystamy z nowoczesnych systemów rezerwacji przelotów;
  • Prowadzimy pełną obsługę programów FREQUENT FLYER;
  • Analizujemy przeloty klienta w celu dopasowania programów lojalnościowych oferowanych przez przewoźników;
  • Posiadamy kilka niezależnych systemów rezerwacji hoteli;
  • Współpracujemy z najlepszymi wypożyczalniami samochodów na świecie;
  • Wyrabiamy kupony rabatowe rent a car;
  • W ofercie posiadamy aż cztery rodzaje ubezpieczeń na czas podróży: SIGNAL IDUNA, ERV, TU EUROPA oraz AIG;
  • Pośredniczymy w uzyskaniu wiz do krajów, które taki obowiązek nakładają;
  • Sprzedajemy bilety lotnicze na wszystkich przewoźników typu LOW COST wystawiamy faktury VAT;
  • Sprzedajemy bilety kolejowe na podróże krajowe, jak i zagraniczne;
  • Na zamówienie jesteśmy w stanie dostarczyć bilet promowy oraz autokarowy;
  • Posiadamy nowoczesny program fakturujący, który umożliwia wysyłanie regularnych raportów ze sprzedaży, klient może na bieżąco śledzić wydatki, jakie ponosi na podróże;
  • Oferujemy dogodne formy płatności;